Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını sürdürürken sabah antrenmanında yaşanan kısa süreli bir gecikme dikkat çekti. Genç futbolcu Adem Yeşilyurt, idmana takım arkadaşlarından sonra gelirken, kulübün disiplin kuralları gereği doğrudan teknik direktör İsmail Kartal'ın yanına giderek gecikme nedenini anlattı.
Tecrübeli teknik adam, oyuncusunun açıklamasını dinledikten sonra kısa bir uyarıda bulunarak antrenmana katılmasına onay verdi. Yeşilyurt da ısınma çalışmalarını tamamladıktan sonra takımın taktik ve kondisyon ağırlıklı idmanına dahil oldu.
Disiplin kuralları uygulandı
Fenerbahçe'de antrenman saatlerine büyük önem verilirken, idmana geç kalan oyuncuların önce teknik heyete bilgi vermesi kulüp içi disiplin uygulamalarının bir parçası olarak öne çıkıyor.
Yaşanan olayda Adem Yeşilyurt'un doğrudan İsmail Kartal'ın yanına giderek mazeretini iletmesi ve teknik heyetin onayının ardından çalışmaya katılması, takım içindeki disiplin anlayışını bir kez daha gözler önüne serdi.
Hazırlıklar sürüyor
Sarı-lacivertli ekip, yeni sezon öncesi çalışmalarını yoğun tempoda sürdürürken teknik ekip hem fiziksel hazırlığa hem de takım içi disiplinin korunmasına önem veriyor.
