İstanbul
Açık
26°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Ortadoğu Gazetesi SPOR Nihat Kahveci'den Montella'ya sert eleştiriler: Maç sonu açıklamaları gündem oldu

Nihat Kahveci'den Montella'ya sert eleştiriler: Maç sonu açıklamaları gündem oldu

A Milli Futbol Takımı'nın ABD'yi 3-2 mağlup ederek Dünya Kupası'na veda etmesinin ardından eski milli futbolcu Nihat Kahveci, teknik direktör Vincenzo Montella'nın maç sonu açıklamalarını sert sözlerle eleştirdi. Kahveci, canlı yayındaki değerlendirmeleriyle spor gündeminde geniş yankı uyandırdı.

A Milli Futbol Takımı'nın 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında ABD'yi 3-2 mağlup ederek turnuvaya veda etmesinin ardından, eski milli futbolcu ve spor yorumcusu Nihat Kahveci, teknik direktör Vincenzo Montella'nın maç sonu açıklamalarına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Canlı yayında Montella'yı eleştirdi

Canlı yayında konuşan Nihat Kahveci, Vincenzo Montella'nın maç sonrasında yaptığı açıklamaları eleştirerek teknik heyetin performansına yönelik görüşlerini dile getirdi. Kahveci, turnuvanın genel değerlendirmesi yapılırken bahaneler yerine sonuçların konuşulması gerektiğini savundu.

Kahveci, açıklamalarında, "Yarın Montella'yı yollarım. İstatistik ve bahane dinlemekten bıktık." ifadelerini kullandı.

Taraftar ilgisine dikkat çekti

Nihat Kahveci, turnuvanın ilk karşılaşmalarında taraftarların milli takımı desteklemek için sabaha karşı ekran başına geçtiğini, ancak son karşılaşmada ilginin azaldığını öne sürdü.

Teknik heyet ve futbolcuların taraftarlara karşı sorumluluk taşıdığını belirten Kahveci, takımın yaşanan süreçle ilgili kamuoyuna açıklama yapması gerektiğini ifade etti.

Maç sonu açıklamalarını değerlendirdi

Montella'nın karşılaşma sonrası kullandığı "Onurumuz için oynadık" ifadelerine de değinen Kahveci, bu açıklamalara katılmadığını belirterek teknik direktöre yönelik eleştirilerini sürdürdü.

Turnuva galibiyetle tamamlandı

A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında ABD'yi 3-2 mağlup ederek organizasyonu galibiyetle tamamladı. Ancak ilk iki karşılaşmada alınan sonuçlar nedeniyle ay-yıldızlı ekip grup aşamasında turnuvaya veda etti. Maçın ardından teknik heyetin açıklamaları ve spor kamuoyundaki değerlendirmeler gündemde yer almaya devam ediyor.