A Milli Futbol Takımı'nın 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında ABD'yi 3-2 mağlup ederek turnuvaya veda etmesinin ardından, eski milli futbolcu ve spor yorumcusu Nihat Kahveci, teknik direktör Vincenzo Montella'nın maç sonu açıklamalarına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Canlı yayında Montella'yı eleştirdi
Canlı yayında konuşan Nihat Kahveci, Vincenzo Montella'nın maç sonrasında yaptığı açıklamaları eleştirerek teknik heyetin performansına yönelik görüşlerini dile getirdi. Kahveci, turnuvanın genel değerlendirmesi yapılırken bahaneler yerine sonuçların konuşulması gerektiğini savundu.
Kahveci, açıklamalarında, "Yarın Montella'yı yollarım. İstatistik ve bahane dinlemekten bıktık." ifadelerini kullandı.
Taraftar ilgisine dikkat çekti
Nihat Kahveci, turnuvanın ilk karşılaşmalarında taraftarların milli takımı desteklemek için sabaha karşı ekran başına geçtiğini, ancak son karşılaşmada ilginin azaldığını öne sürdü.
Teknik heyet ve futbolcuların taraftarlara karşı sorumluluk taşıdığını belirten Kahveci, takımın yaşanan süreçle ilgili kamuoyuna açıklama yapması gerektiğini ifade etti.
Maç sonu açıklamalarını değerlendirdi
Montella'nın karşılaşma sonrası kullandığı "Onurumuz için oynadık" ifadelerine de değinen Kahveci, bu açıklamalara katılmadığını belirterek teknik direktöre yönelik eleştirilerini sürdürdü.
Turnuva galibiyetle tamamlandı
A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında ABD'yi 3-2 mağlup ederek organizasyonu galibiyetle tamamladı. Ancak ilk iki karşılaşmada alınan sonuçlar nedeniyle ay-yıldızlı ekip grup aşamasında turnuvaya veda etti. Maçın ardından teknik heyetin açıklamaları ve spor kamuoyundaki değerlendirmeler gündemde yer almaya devam ediyor.
