Türkiye Basketbol Federasyonu Disiplin Kurulu, Beşiktaş Kulübüne 675 bin lira para cezası verildiğini açıkladı. Kararın, Basketbol Süper Ligi play-off final serisinde oynanan Beşiktaş GAİN-Fenerbahçe Beko karşılaşmasında yaşanan olaylar nedeniyle alındığı bildirildi.
Türkiye Basketbol Federasyonunun internet sitesinde yayımlanan açıklamada, disiplin kurulunun ilgili müsabakaya ilişkin değerlendirmelerini tamamladığı belirtildi.
Final maçındaki olaylar ceza getirdi
Açıklamaya göre Beşiktaş GAİN ile Fenerbahçe Beko arasında oynanan Basketbol Süper Ligi play-off final serisinin dördüncü maçında yaşanan salon ve seyirci olayları disiplin kurulunun gündemine taşındı.
Kurulun yaptığı incelemeler sonucunda söz konusu olaylar nedeniyle siyah-beyazlı kulübe para cezası uygulanmasına karar verildi.
Çirkin ve kötü tezahürat da gerekçeler arasında yer aldı
Disiplin Kurulu tarafından açıklanan kararda, salon ve seyirci olaylarının yanı sıra çirkin ve kötü tezahüratın da ceza gerekçeleri arasında bulunduğu ifade edildi.
Bu kapsamda Beşiktaş Kulübüne toplam 675 bin lira para cezası verildiği duyuruldu.
Play-off final serisinde disiplin gündemi
Basketbol Süper Ligi play-off final serisinde yaşanan gelişmelerin ardından alınan disiplin kararları kamuoyuyla paylaşılmaya devam ediyor. Türkiye Basketbol Federasyonu Disiplin Kurulu tarafından açıklanan son kararla birlikte Beşiktaş’a yönelik yaptırım da resmiyet kazandı.
Kulüpten konuya ilişkin yeni bir açıklama yapılıp yapılmayacağı ise merak konusu oldu.
